Zasady prawidłowego użytkowania

Art. 61. [Zasady prawidłowego użytkowania] 

Właściciel lub zarządca obiektu budowlanego jest obowiązany:

1) utrzymywać i użytkować obiekt zgodnie z zasadami, o których mowa w art. 5 ust. 2;

2) zapewnić, dochowując należytej staranności, bezpieczne użytkowanie obiektu w razie wystąpienia czynników zewnętrznych odziaływujących na obiekt, związanych z działaniem człowieka lub sił natury, takich jak: wyładowania atmosferyczne, wstrząsy sejsmiczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, osuwiska ziemi, zjawiska lodowe na rzekach i morzu oraz jeziorach i zbiornikach wodnych, pożary lub powodzie, w wyniku których następuje uszkodzenie obiektu budowlanego lub bezpośrednie zagrożenie takim uszkodzeniem, mogące spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska.

 

Kontakt

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Chemików 6
pierwsze piętro
pokój 101

pokaż na mapie

tel:
(22) 775-00-79

e-mail:
pinb@nowodworski.pl

adres ePUAP: /PINB_NOWY_DWOR_MAZ/SkrytkaESP

E-BUDOWNICTWO:

E-BUDOWNICTWO – rządowa aplikacja do składania wniosków w procesie budowlanym (gunb.gov.pl)  

Biuletyn Informacji Publicznej:

https://bip.nowydwormazowiecki.pinb.pl/

Godziny urzędowania

Sekretariat:

Poniedziałek 8:00-18:00
Wtorek 8:00-16:00
Środa dzień wewnętrzny
Czwartek 8:00-16:00
Piątek 8:00-14:00

Powiatowy Inspektor:

(wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu)

Poniedziałek 9:00-15:00

Biuletyn Informacji Publicznej:

https://bip.nowydwormazowiecki.pinb.pl/

BIP
A+
A-
X
Powered: Strony internetowe TupTupTup.pl