Usuwanie nieprawidłowości

Art. 66. [Usuwanie nieprawidłowości] 

1. W przypadku stwierdzenia, że obiekt budowlany:

1) może zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi, bezpieczeństwu mienia bądź środowiska albo

2) jest użytkowany w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu ludzi, bezpieczeństwu mienia lub środowisku, albo

3) jest w nieodpowiednim stanie technicznym, albo

4) powoduje swym wyglądem oszpecenie otoczenia

- właściwy organ nakazuje, w drodze decyzji, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości, określając termin wykonania tego obowiązku.

2. W decyzji, o której mowa w ust. 1 pkt 1-3, właściwy organ może zakazać użytkowania obiektu budowlanego lub jego części do czasu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Decyzja o zakazie użytkowania obiektu, jeżeli występują okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, podlega natychmiastowemu wykonaniu i może być ogłoszona ustnie.

 

Kontakt

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Chemików 6
pierwsze piętro
pokój 101

pokaż na mapie

tel:
(22) 775-00-79

e-mail:
pinb@nowodworski.pl

adres ePUAP: /PINB_NOWY_DWOR_MAZ/SkrytkaESP

E-BUDOWNICTWO:

E-BUDOWNICTWO – rządowa aplikacja do składania wniosków w procesie budowlanym (gunb.gov.pl)  

Biuletyn Informacji Publicznej:

https://bip.nowydwormazowiecki.pinb.pl/

Godziny urzędowania

Sekretariat:

Poniedziałek 8:00-18:00
Wtorek 8:00-16:00
Środa dzień wewnętrzny
Czwartek 8:00-16:00
Piątek 8:00-14:00

Powiatowy Inspektor:

(wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu)

Poniedziałek 9:00-15:00

Biuletyn Informacji Publicznej:

https://bip.nowydwormazowiecki.pinb.pl/

BIP
A+
A-
X
Powered: Strony internetowe TupTupTup.pl