Informacja z dnia 16.02.2021r.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim informuje, że w związku z nadal panującym w kraju stanem pandemii COVID-19 rekomenduje się składanie wniosków i innych pism dot. prowadzonych postępowań administracyjnych za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP skrzynka :
/PINB_NOWY_DWOR_MAZ/skrytka
Zachęcam również do składania wniosków w formie elektronicznej za pośrednictwem serwisu e-budownictwo.gunb.gov.pl
Korespondencja inna niż dotycząca postępowań administracyjnych może być również przesyłana pocztą elektroniczną na adres pinb@nowodworski.pl
Składanie dokumentów możliwe jest również za pośrednictwem operatora pocztowego oraz w sekretariacie PINB od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania za wyjątkiem środy stanowiącej dzień wewnętrznej pracy inspektoratu.
Ponadto przyjmowane osoby zobowiązane są do zakrywania ust i nosa oraz przestrzegania wymogów sanitarno-epidemiologicznych.
Akta administracyjne udostępniane są stronom wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu z inspektorem prowadzącym sprawę daty i godziny. Osoby zapoznające się z aktami sprawy mogą bez ograniczeń wykonywać zdjęcia ich zawartości, przy użyciu własnych urządzeń elektronicznych. Inspektorat w czasie czynności przeglądania akt sprawy nie wykonuje ich kserokopii.